Właściciel Kina Polska TV myśli o podbiciu rynku afrykańskiego
Na krajowym rynku telewizyjnym zrobiło się już tak ciasno, że kanały FilmBoksa należące do Kino Polska TV mogą rozszerzyć dystrybucję m.in. na Afrykę.
O tym, że rynek polskiej telewizji płatnej jest już nasycony, Kino Polska TV przekonało się po fuzji platform n i Cyfra+. W III kw. 2013 r. wpływy nadawcy z działalności emisyjnej (kanały FilmBox są dla klientów płatnej telewizji dodatkowo płatne) spadły rok do roku o 7,4 proc.
– Nie da się ukryć, że rynek płatnej telewizji w Polsce jest już mocno nasycony. Dlatego teraz chcemy przede...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta