Jeśli ktoś kupił sprzęt Apple, serfuje na potęgę
Mobilne urządzenia z nadgryzionym jabłuszkiem generują w Polsce jedną trzecią ruchu w sieci, mimo że iPadów i iPhone'ów sprzedaje się u nas mało.
michał duszczyk
Według badań w Polsce z tabletów i smartfonów marki Apple korzysta kilka procent użytkowników urządzeń mobilnych. Różnica, jaka dzieli koncern z Cupertino od jego głównego konkurenta – Samsunga, jest ogromna. W naszym kraju Samsung to zdecydowanie najpopularniejsza marka, koreański koncern ma około 40 proc. rynku. Ale to właśnie sprzęt Apple jest najaktywniejszy w sieci.
Świadomi internauci
Szacuje się, że do internetu może być podłączona zdecydowana większość działających w Polsce iPadów i iPhone'ów. Efekt? Abonenci tacy – jak wynika z najnowszych danych firmy Gemius – generują aż 31 proc. ruchu w internecie mobilnym. Eksperci tłumaczą to tym, że miłośnicy marki Apple to przede...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta