Strategia jest kluczem do rozwoju
Aby osiągnąć sukces, firma powinna mieć ustalone cele i plan działań umożliwiających ich realizację.
Jednak – jak wynika z badań Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – ponad połowa małych i średnich firm w ogóle nie ma takiej strategii rozwoju. Tylko 31 proc. ankietowanych deklaruje posiadanie wizji swojej działalności, z czego jedynie 10 proc. spisuje ją w formie dokumentu.
Przedsiębiorcy, którzy strategii nie mają, uważają, że jest to generalnie zagadnienie nieprzystające do realiów ich funkcjonowania; opracowanie planów pochłania – ich zdaniem – zbyt dużo czasu i zasobów. A jednak to firmy aktywne,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta