Starlink spodziewa się małego wzrostu w reklamie
Zdaniem firmy wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w tym roku o 0,5–0,9 proc. To oznacza, że mogą wynieść maksymalnie niecałe 7,06 mld zł.
Jak podaje dom mediowy Starlink, w 2013 r. reklamy skurczył się o 4,5 proc. wobec 2012 r., ubyło budżetów wartych niemal 328,5 mln zł.
– Wartość netto wydatków reklamowych w ubiegłym roku wyniosła ponad 6 mld 995 mln zł. Rozwój rynku reklamy zależy od dwóch rodzajów czynników, którymi są: kondycja gospodarki, w szczególności kilku kluczowych sektorów oraz sytuacja po stronie mediów. Pomimo oznak przyspieszenia wzrostu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta