Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na Soczi firmy zarobią więcej niż w Vancouver

17 lutego 2014 | Ekonomia i Rozwój | Magdalena Lemańska
Zyskało także zakopane
źródło: Rzeczpospolita
Zyskało także zakopane

reklama i sponsoring | Znane marki dzięki skokom narciarskim już mają w stacjach telewizyjnych reklamę, za którą według cenników musiałyby zapłacić 4,5 mln zł.

Jak szacowała specjalizująca się w badaniu efektów sportowego sponsoringu firma Pentagon Research, tzw. ekwiwalent reklamowy uzyskany dzięki polskim sportowcom biorącym udział w igrzyskach olimpijskich w Vancouver wyniósł ponad 18,5 mln zł. Ekwiwalent to kwota, którą firmy musiałyby zapłacić za pokazanie swego logo w reklamie przez czas, w jakim zostało ono pokazane w relacji sportowej na odzieży czy sprzęcie sportowca.

– Prognozujemy, że wartość przekazu z igrzysk w Soczi będzie dwa razy wyższa niż ta z Vancouver. Wynika to z lepszego niż cztery lata temu „obrandowania" zawodników przez Polski Komitet Olimpijski. Polscy sportowcy podczas igrzysk występują w strojach firmy 4F, która bardzo dobrze pozycjonuje się w sportach zimowych – ocenia Adam Pawlukiewicz, project manager w Pentagon Research.

W telewizji najlepiej wypadły Fischer i 4F

W czasie samych tylko skoków reprezentacji Polski na średniej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9766

Wydanie: 9766

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament