Firmy cukiernicze walczą o klientów
Słodycze | Koncerny usilnie starają się zwiększać sprzedaż. Dlatego nie szczędzą pieniędzy na reklamę.
katarzyna kucharczyk
Ponad 6 mln zł na reklamę swojej marki Kinder w prasie, radiu i telewizji wydał od początku roku koncern Ferrero. Zdeklasował takie marki, jak Milka i Wedel. Jednak to te dwie ostatnie mogą się pochwalić najwyższą liczbą wzmianek w portalach i mediach społecznościowych – informuje Instytut Monitorowania Mediów. Wedel i Milka pod tym względem zdecydowanie zdeklasowały konkurentów.
Eksport szansą dla producentów
Polacy wciąż tną wydatki i rynek słodyczy rośnie powoli. Stosunkowo dużą dynamiką może się pochwalić tylko segment marek własnych, które dominują w dyskontach.
Trudna sytuacja na rynku krajowym sprawia, że dużą szansą dla producentów słodyczy może być eksport. Zresztą, niektóre koncerny już teraz gros swojej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta