Dziecko łatwo jest zmanipulować
Maria Keller-Hamela, psycholog, fundacja Dzieci Niczyje mówi "Rz" o tym, dlaczego reklama coraz częściej kierowana jest do dzieci.
Rz: Czy reklamy skierowane do dzieci w kinie, telewizji czy prasie mogą być niebezpieczne?
Maria Keller-Hamela: Dzieci są łatwym celem dla reklamodawców i coraz częściej reklama kierowana jest właśnie do nich. A małe dziecko nie potrafi rozróżnić, co w reklamie jest rzeczywistością, a co zabiegiem marketingowym. Taka prezentacja wzmaga potrzebę posiadania jak największej ilości najnowszych i najlepszych rzeczy. Jednocześnie dzieci są znaczącą grupą konsumentów, z którą trzeba się liczyć. Od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta