Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dziecko łatwo jest zmanipulować

18 kwietnia 2014 | Druga strona | Agnieszka Kalinowska
źródło: archiwum prywatne

Maria Keller-Hamela, psycholog, fundacja Dzieci Niczyje mówi "Rz" o tym, dlaczego reklama coraz częściej kierowana jest do dzieci.

Rz: Czy reklamy skierowane do dzieci w kinie, telewizji czy prasie mogą być niebezpieczne?

Maria Keller-Hamela: Dzieci są łatwym celem dla reklamodawców i coraz częściej reklama kierowana jest właśnie do nich. A małe dziecko nie potrafi rozróżnić, co w reklamie jest rzeczywistością, a co zabiegiem marketingowym. Taka prezentacja wzmaga potrzebę posiadania jak największej ilości najnowszych i najlepszych rzeczy. Jednocześnie dzieci są znaczącą grupą konsumentów, z którą trzeba się liczyć. Od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9818

Wydanie: 9818

Spis treści

Rzecz o biznesie

Zamów abonament