Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak wypromować swój start-up

28 kwietnia 2014 | Dobra Firma
Pomysł na start-up to zazwyczaj efekt pracy małej grupy osób
źródło: Bloomberg
Pomysł na start-up to zazwyczaj efekt pracy małej grupy osób
50Cent doradzał start-upom
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
50Cent doradzał start-upom

Sposób na biznes | Firma, która zaczyna od zera, bazując na nowatorskim pomyśle, potrzebuje reklamy jak żadna inna.

magdalena lemańska

Normą jest jednak także, że zazwyczaj boryka się z brakiem biura i zespołu, a więc tym bardziej nie ma pieniędzy na kosztowną kampanię reklamową.

Nawet jeśli sytuacja na początku wydaje się beznadziejna, warto zacząć od najprostszych działań i po prostu robić wokół swojego projektu jak najwięcej szumu. – Trzeba dzielić się swoim pomysłem z każdym, z kim się da. Oczywiście nie zdradzając wszystkich szczegółów, żeby go nie stracić – doradzał niedawno w czasie rozstrzygania konkursu dla start-upów Ready To Go!, amerykański raper 50Cent, który przewodniczył obradom jury.

Tę prostą zasadę powtarzają wszyscy, którzy kiedykolwiek zakładali start-up. – Jeśli produkt jest rozwiązaniem jakiegoś problemu ludzi, zazwyczaj sam się broni. Takie start-upy, które tworzą produkty lub usługi już istniejące, mają za to problem z promocją nawet wtedy, gdy mają środki na działania marketingowe. Zazwyczaj jednak promocja start-upu nakręca się poprzez rekomendacje oraz tzw. marketing szeptany – mówi Izabela Górska, menedżer w Business Link Warszawa – oddziale ogólnopolskiej sieci wspierającej rozwój start-upów. I dodaje: – Bardzo ważne jest zdobycie pierwszego klienta i jego dobra obsługa, bo w biznesie najważniejsze są rekomendacje.

Warto być szalonym

Niestety, nie mamy jeszcze w Polsce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9825

Wydanie: 9825

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament