Masz pomysł na start-up? Przeczytaj, jak zabrać się do jego promowania
1. Nie ukrywaj, że masz start-up
Specjaliści określają to modnym ostatnio słowem „ewangelizacja". Otóż należy informować otoczenie o tym, że właśnie zakłada się firmę, która zrewolucjonizuje cały rynek. Zacząć można od... rodziny i znajomych. Oraz ich znajomych, i tak dalej. W końcu powinna zadziałać zasada śnieżnej kuli.
2. Poszukaj mentora
Czyli osoby, która sama uruchomiła już jakiś start-up i chętnie podzieli się podstawową wiedzą na ten temat.
Ale także miej oczy i uszy otwarte na inne osoby. Otwarty na nowości wykładowca, znajomy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta