Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Masz pomysł na start-up? Przeczytaj, jak zabrać się do jego promowania

28 kwietnia 2014 | Dobra Firma

1. Nie ukrywaj, że masz start-up

Specjaliści określają to modnym ostatnio słowem „ewangelizacja". Otóż należy informować otoczenie o tym, że właśnie zakłada się firmę, która zrewolucjonizuje cały rynek. Zacząć można od... rodziny i znajomych. Oraz ich znajomych, i tak dalej. W końcu powinna zadziałać zasada śnieżnej kuli.

2. Poszukaj mentora

Czyli osoby, która sama uruchomiła już jakiś start-up i chętnie podzieli się podstawową wiedzą na ten temat.

Ale także miej oczy i uszy otwarte na inne osoby. Otwarty na nowości wykładowca, znajomy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9825

Wydanie: 9825

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament