Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bankowe sposoby na łowienie klientów

30 kwietnia 2014 | Ekonomia i Rozwój
Rachunek jest podstawą dla innych produktów
źródło: Rzeczpospolita
Rachunek jest podstawą dla innych produktów

Finanse | Ostatnie pomysły to karta płatnicza w legitymacji studenckiej i pluszaku.

Monika Sajewicz

Banki zaskakują kolejnymi produktami. Najnowszym przykładem jest Getin Bank, który jako jedyny w Polsce umożliwi studentom wykorzystanie uczelnianej legitymacji jako karty debetowej. To sposób na pozyskanie młodych klientów.

Dla coraz młodszych

Pierwszą uczelnią, która podpisała umowę z Getin Bankiem, jest Politechnika Poznańska.

– To fajny sposób na dotarcie do studentów, którzy może nie są zbyt dochodową grupą klientów, ale za to perspektywiczną i dość liczną, bo w Polsce jest ich ok. 1 mln, a my mocno postawiliśmy na budowanie długotrwałych relacji – mówi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9827

Wydanie: 9827

Spis treści
Zamów abonament