Kupujemy coraz droższe zegarki
Handel | Najszybciej rośnie sprzedaż marek ekskluzywnych. Średnia cena czasomierza w 2013 r. wzrosła o ponad 20 proc.
piotr mazurkiewicz
Zegarek – obok samochodu – to jeden z przedmiotów, które służą głównie podkreślaniu pozycji społecznej i prestiżu ich właściciela. Sprzedaż rośnie niezależnie od sytuacji na rynku, ale w ostatnich latach szczególnie widać zwrot konsumentów w stronę marek z wyższej półki. Na rynku odzieżowym jest wciąż wiele marek luksusowych, które są w Polsce niedostępne, w zegarkach lista wielkich nieobecnych jest znacznie krótsza.
Kosztowne na fali
Sieć Jubitom podaje, że w 2013 r. aż o 22 proc. wzrosła średnia wartość sprzedanego w jej salonach zegarka w porównaniu z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta