OFE walczą o klientów zaadresowanymi kopertami
Niemal wszystkie towarzystwa emerytalne roześlą do swoich klientów gotowe deklaracje o pozostaniu w OFE.
Ponieważ otwarte fundusze emerytalne nie mogą się reklamować, poprzestają na ułatwieniu złożenia deklaracji, wysyłając do swoich klientów gotowy formularz z instrukcją jego wypełnienia i zaadresowaną kopertą zwrotną. Koperta nie może być opłacona, gdyż według rekomendacji Komisji Nadzoru Finansowego znaczek pocztowy jest już formą korzyści majątkowej.
Klient musi więc złożyć podpis, włożyć druk do koperty i wysłać listem poleconym. Kilka PTE już taką akcję prowadzi. Z naszych informacji wynika, że niemal wszystkie towarzystwa chcą wystartować z podobnymi działaniami jeszcze w maju.
– Nie mamy złudzeń. Później będą wakacje, więc czerwiec to ostatni moment, żeby dotrzeć do naszych klientów i ułatwić im złożenie deklaracji – mówi przedstawiciel...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta