Metro, most i nowe drogi
Ratusz chce przeznaczyć na budowę nowych stacji metra 8 mld zł. Ma powstać 11 dodatkowych stacji.
Największą inwestycją planowaną przez miasto do 2022 roku jest budowa kolejnych stacji podziemnej kolejki.
Wczoraj warszawscy radni wpisali tę inwestycję do wieloletniego planu finansowego.
Jesienią ma być gotowy centralny odcinek II linii metra od ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego.
Pasażerowie powinni pojechać nowym odcinkiem metra po zakończeniu wszystkich odbiorów technicznych. Podziemna kolejka będzie miała długość ok. 29,2 km i 28 stacji.
Gdy tak się stanie, warszawskie metro będzie miało mniej więcej tyle samo stacji i niemal taką samą długość jak kolejki podziemne białoruskiego Mińska czy bułgarskiej Sofii. Pod...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta