Polskie wódki w elitarnym gronie
Krajowe marki znów trafiły do grupy najlepiej sprzedających się na świecie. W tym roku o powtórkę dobrych wyników może być trudniej, bo żniwo zbiera podwyżka akcyzy.
O 43 proc., do 18 mln litrów, zwiększyła się w 2013 r. sprzedaż Soplicy należącej do spółki CEDC, którą rok temu przejął za długi rosyjski miliarder Roustam Tariko. Tak duży skok zagwarantował polskiej marce drugie miejsce wśród wódek, na które popyt rośnie najszybciej na świecie – wynika z najnowszego rankingu Millionaires' Club przygotowanego przez pismo „Drinks International".
Soplicę, która swój wynik zawdzięcza m.in. rosnącej popularności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta