Internet zwolnił, ale jeszcze przyspieszy
W I kwartale wydatki na reklamę w sieci wzrosły zaledwie o 7 proc. Całorocznie rynek ma jednak szansę nawet na ponad 11-proc. wzrost, do 2,7 mld zł. Branża czeka na wybór nowej firmy badającej ruch w sieci.
Wpływy z promocji w internecie w I kw. wynosiły 573,9 mln zł. Jednak według organizacji IAB Polska, która wspólnie z PwC co kwartał podlicza rynek reklamy w sieci, 7 proc. jej wzrostu (przy 10-proc. dynamice w całym ubiegłym roku) to nie powód do zmartwień, bo w tradycyjnie słabszym w reklamie I kwartale ubiegłego roku rynek wzrósł niewiele szybciej – o 9...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta