Wydatki na promocję prywatnej szkoły pokrywa przedsiębiorca
Wydatki na reklamę prywatnej placówki nie mogą być pokrywane z dotacji otrzymywanej od samorządu. Akcje marketingowe nie służą promocji edukacji, tylko prowadzonej działalności gospodarczej.
Prowadzę uzupełniające liceum ogólnokształcące dla dorosłych z uprawnieniami placówki publicznej. Na działalność otrzymuję dotację od gminy. Podczas kontroli zakwestionowane zostały wydatki na promocję szkoły. Uznano, że koszty te nie są związane z funkcjonowaniem placówki i procesem kształcenia. Czy wydatki promocyjne można pokrywać środkami pieniężnymi z dotacji? – pyta czytelniczka.
Nie. W ramach dotacji przysługującej szkołom niepublicznym nie można finansować wydatków poniesionych przez nie na cele związane z reklamą i promocją...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta