Rosną budżety reklamowe
W 2013 roku sześć największych grup komunikacyjnych świata zarządzało 339 mld dol. To o 12,3 proc. więcej niż w roku 2012.
Liderem tegorocznego zestawienia pozostaje Group M/WPP z obrotami na poziomie 104,6 mld dol. (w skład tej grupy wchodzą sieci domów mediowych Mindshare, MediaCom, MEC i Maxus). Wpływy grupy wzrosły rok do roku o 12,2 proc. Domy mediowe to firmy zarządzające budżetami klientów reklamowych. To one decydują, w jakich mediach zostaną wydane pieniądze firm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta