Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy rosną także dzięki sukcesom sportowców

04 września 2014 | Ciekawa ekonomia
Paneliści byli zgodni: sponsoring przynosi korzyści zarówno firmom, jak i sportowcom
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
Paneliści byli zgodni: sponsoring przynosi korzyści zarówno firmom, jak i sportowcom

marketing sportowy | Wartość całego sponsoringu w Polsce to 700–750 mln zł. Tyle, ile wartość jednego kontraktu za granicą.

Elżbieta Glapiak

Adam Małysz nie pojechał na swoje pierwsze zawody pucharowe do Lillehammer, bo związek nie miał pieniędzy, aby mu kupić strój. By mógł wziąć udział w Turnieju Czterech Skoczni, znajomi i sportowcy z Wisły zrobili dla niego zrzutkę. Pierwsza firma, która zdecydowała się na sponsorowanie naszego skoczka, pochodziła z Austrii, dopiero potem zainteresowały się nim polskie przedsiębiorstwa – producenci zupek, czekolady itp.

Jak kupić klienta

Jedną z pierwszych firm, które zainteresowały się sportem i zaczęły go wykorzystywać w swej strategii, jest PKN Orlen. – Pasja, zaangażowanie, dążenie do celu to coś, co charakteryzuje sportowców i jest też bliskie naszej filozofii – tłumaczył podczas panelu „Marketing sportowy coraz skuteczniejszy"...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9932

Wydanie: 9932

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament