Wydatek, który się opłaca
zarządzanie | Każda skuteczna firma powinna przestrzegać reguł, regulacji i standardów.
piotr sobolewski
Tajemniczo jeszcze brzmiący w Polsce termin „compliance" ma u nas coraz więcej sprzymierzeńców. Największe polskie firmy przekonują, że stosowanie się do wewnętrznych standardów, przepisów czy branżowych regulacji to dziś już nie dodatek, ale absolutna konieczność.
Widać postęp
„Compliance – dobra praktyka czy dobry biznes?" – pod takim tytułem odbył się wczoraj panel E&Y, na którym przedstawiciele dużych spółek przekonywali, że powołanie osób odpowiedzialnych za compliance to koszt, który może się opłacić.
– Dziś jesteśmy daleko za Zachodem pod względem sprawowania tej funkcji w dużych firmach – przekonywał Wojciech Nagel, compliance officer...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta