Trzymamy się standardów
rozmowa | Nie ma mowy, byśmy mieli wycofać się z Rosji – mówi Tetsuro Aikawa, prezes Mitsubishi.
Rz: Czy Mitsubishi jest w stanie utrzymać tempo wzrostu sprzedaży?
Tetsuro Aikawa: Naszą najsilniejsza stroną są SUV i auta z napędem hybrydowym. A sukces wziął się stąd, że w pewnym momencie trafiliśmy w rynkową lukę i sprzedaż rzeczywiście zaczęła rosnąć lawinowo. Stawiamy przede wszystkim na rozwój technologii, które będziemy wykorzystywać we wszystkich modelach. Czyli strategia się nie zmienia, będziemy tylko wzmacniać naszą pozycję tam, gdzie już wcześniej byliśmy mocni. Chcielibyśmy też, żeby gdziekolwiek na świecie pojawi się Mitsubishi kojarzono z SUV albo z autem ekologicznym – hybrydą bądź z napędem elektrycznym – z czystą nowoczesną motoryzacją.
Kto kupuje auta Mitsubishi, czy pan wie, kim są wasi klienci?
Przede wszystkim tacy, którzy lubią jeździć „czystymi" SUV, a w Europie jest ich coraz więcej. Według naszych kryteriów, rynek europejski, w tym również polski, jest już dojrzały. Dlatego stawiamy przede wszystkim na zwiększenie sprzedaży aut PHEV, czyli hybrydowych z baterią ładowaną z gniazdka elektrycznego, takich które będą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta