HubStyle buduje odzieżową platformę
Firma, która kiedyś prowadziła porównywarki internetowe, teraz stawia na e-handel odzieżą i planuje debiut kolejnych własnych marek.
maciej rudke
Internetowy handel kwitnie, także odzieżowy. Chce na tym zarobić HubStyle (znany dawniej jako Grupa Nokaut), który po sprzedaży internetowej porównywarki nieruchomości Morizon zajął się e-handlem sukienkami pod marką Sugarfree (na sprzedaż wciąż jest wystawiona porównywarka internetowa Nokaut).
Będą kolejne brandy
Na razie HubStyle ma jedną własną markę, ale jego biznes może niedługo się rozrosnąć.
– Pracujemy nad następnymi markami i jesteśmy bardzo blisko ogłoszenia kolejnej. Będzie to oczywiście inaczej wypozycjonowany brand niż Sugarfree – mówi Monika Englicht, prezes firmy.
Jednym z kluczowych założeń rozwoju jest budowa nowych marek w różnych segmentach odzieżowego rynku e-commerce. – Sukces Sugarfree pokazuje, że wykorzystując możliwości internetu, można taki brand zbudować skutecznie, nie angażując przy tym ogromnych pieniędzy. Ryzyko jest ograniczone, ale potencjał ewentualnego sukcesu jest bardzo duży – dodaje.
Jako najbardziej interesujący wskazuje obszar lifestyle.
– W nim mamy już doświadczenie. Nowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta