Nadzieja PO w osłabieniu Szydło
Siła liderek kluczowa w końcówce kampanii
Spot PiS „Nie wpuśćmy ich do Sejmu", przypominający afery PO, otwiera mocną telewizyjną końcówkę kampanii. – Na reklamy w telewizji mamy więcej, niż w wyborach prezydenckich mieliśmy na całą kampanię w drugiej turze – przekonuje nas jeden ze sztabowców opozycji.
– Z przecieków, które mamy, wynika, że obie strony mają zaoszczędzone na finał podobne kwoty, po kilka milionów złotych – uzupełnia polityk Platformy.
Oba sztaby zapowiadają pełne emocji spoty na ostatnie dni przed głosowaniem. Obecnie PiS skupia się na demobilizacji wyborców rywali, przypominając afery i niezrealizowane obietnice, PO zaś tłumaczy swój program likwidacji składek na ZUS i NFZ, który nie został zrozumiany po jego prezentacji na konwencji w Poznaniu.
Przetarg na spot PO
Problem PO polega na tym, że nie jest w stanie utrzymać reżimu kampanii. W poniedziałek „Newsweek" na pierwszej stronie sugeruje, że PiS stoi za aferą taśmową, a prokuratura nie chce tego zbadać. Gazeta powołuje się na tajemniczy poufny raport skierowany do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta