Europejska ekspansja Alibaby
Chiński gigant e-handlu zapowiada uruchomienie biur we Włoszech, Francji i Niemczech. O Polsce na razie ani słowa.
Alibaba to największy internetowy sprzedawca na świecie – ma już w bazach ponad 350 mln aktywnych klientów. Firma opiera się jednak na wynikach z macierzystego rynku chińskiego, a zgodnie z nową strategią ma zamiar zdywersyfikować działalność i rozwijać operacje na innych rynkach.
Strategia będzie realizowana z jeszcze większą intensywnością, biorąc pod uwagę sygnały świadczące o spowolnieniu gospodarczym w Chinach.
Szef grupy Michael Evans...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta