Niespełnione marzenia polskiej wódki
Trudno byłoby dziś znaleźć Polaka, kto choć raz nie słyszał o eksportowym sukcesie rodzimej branży rolno-spożywczej.
Boom, hossa, rekord – to określenia, które regularnie pojawiają się w mediach. Jeżeli jednak dokładniej przyjrzymy się temu, czym za granicą handluje Polska, to okaże się, że znaczna część to wciąż surowce, półprodukty, a w najlepszym razie produkty marek własnych europejskich sieci handlowych.
Jednym z produktów markowych, które mogłyby z powodzeniem wypełnić tę lukę, są polskie wódki. Przekonani są o tym zresztą sami Polacy. Ponad 55 proc. z nas wymienia ten trunek na pierwszym miejscu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta