Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niespełnione marzenia polskiej wódki

15 stycznia 2016 | Życie Lubelszczyzny | Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita

Trudno byłoby dziś znaleźć Polaka, kto choć raz nie słyszał o eksportowym sukcesie rodzimej branży rolno-spożywczej.

Boom, hossa, rekord – to określenia, które regularnie pojawiają się w mediach. Jeżeli jednak dokładniej przyjrzymy się temu, czym za granicą handluje Polska, to okaże się, że znaczna część to wciąż surowce, półprodukty, a w najlepszym razie produkty marek własnych europejskich sieci handlowych.

Jednym z produktów markowych, które mogłyby z powodzeniem wypełnić tę lukę, są polskie wódki. Przekonani są o tym zresztą sami Polacy. Ponad 55 proc. z nas wymienia ten trunek na pierwszym miejscu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10344

Wydanie: 10344

Spis treści
Zamów abonament