Plastik z logo sklepu: kredyt plus zniżki
Karty wydawane przez banki wspólnie z sieciami handlowymi dają dostęp do kredytu i programów lojalnościowych
Janina blikowska
Nie tylko supermarkety, takie jak Carrefour, Tesco, Auchan, Piotr i Paweł, ale też sklepy ze sprzętem RTV i AGD (np. Euro RTV AGD) oraz markety budowlane (np. Leroy Merlin czy Castorama) oferują karty kredytowe wydawane we współpracy z bankami. Dzięki takim plastikom klienci mają dostęp do dodatkowych zniżek, rabatów czy promocji. Mogą też płacić za zakupy i rozkładać zobowiązania na raty. Posiadanie rachunku w banku nie jest wymagane.
Sieć Tesco już w 2000 r. wydała swoją pierwszą kartę kredytową. – Obecnie klienci mogą korzystać z karty MasterCard Clubcard wprowadzonej wspólnie z Alior Bankiem – opowiada Jakub Jaremko z biura prasowego sieci. A Julian Krzyżanowski z Alior Banku dodaje, że bank ten oferuje produkty finansowe w 71 punktach zlokalizowanych w hipermarketach Tesco w Polsce. Punkty te są oznaczone logo Tesco Finanse.
– Są tam dostępne kredyty ratalne, gotówkowe, konsolidacyjne oraz karty kredytowe – tłumaczy Julian Krzyżanowski. Aby otrzymać kartę kredytową MasterCard Clubcard, wystarczy, że klient zgłosi się do punktu Tesco Finanse i wypełni wniosek. Po pozytywnej weryfikacji danych i dokumentów można podpisać umowę i na miejscu otrzymać kartę z limitem od 500 do 20 tys. zł.
– Nie pobieramy opłat za wydanie karty. Jeśli klient w ciągu danego miesiąca dokona transakcji o łącznej wartości 400 zł, to opłata za użytkowanie karty wynosi 0, a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta