Lifting koniczynki PSL
Ludowcy zrywają ze swoim charakterystycznym logo zastrzeżonym w Urzędzie Patentowym. Powód? Chęć unowocześnienia wizerunku partii.
Cztery zielone serduszka złączone ze sobą tak, by tworzyły koniczynkę, a obok akronim PSL – tak wygląda nowe logo Polskiego Stronnictwa Ludowego. Obecnie trwa proces zastępowania nim starego logo. To wcześniejsze również tworzyła koniczynka, ale nakreślona w tradycyjnymi stylu i mająca ogonek. Była tłem dla liter PSL napisanych czcionką szeryfową.
Nowe logo PSL występuje już m.in. na partyjnych profilach na Twitterze i na papierze firmowym. Ludowcy umieścili je także na nowym banerze, na tle którego urządzają konferencje w Sejmie. – Jesteśmy na początku drogi. Wymiana logo nie będzie rewolucją, ale raczej ewolucją – mówi rzecznik PSL Jakub Stefaniak.
Trudno jednak nie mówić o przełomie. Stare logo ma już ćwierć wieku i jest najstarszym w polskiej polityce.
Szczęście...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta