BZ WBK chce mieć większy udział w obsłudze MŚP
Nowa forma wsparcia dla małych i średnich firm planujących zagraniczną ekspansję pozwoli na ograniczenie kosztów wejścia na nowy rynek.
rafał wojski
Bank Zachodni WBK chce zdobyć do końca 2018 r. 20-proc. udział w rynku usług bankowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ogłoszona przez bank strategia rozwoju biznesu w segmencie MŚP zakłada nawiązanie relacji ze 100 tys. nowych klientów oraz wypracowanie pozycji banku pierwszego wyboru dla przedsiębiorców tego sektora. Obecnie BZ WBK ma w nim 15-proc. udział i 250 tys. klientów.
Wystarczy smartfon
Elementem strategii jest przygotowana oferta produktowa, która zakłada m.in. rozwój bankowości internetowej i mobilnej. Międzynarodowa firma badawcza Forrester Research uznała BZWBK24 mobile za najlepszą bankowość mobilną dla firm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta