Kontakty ze studiów MBA równie cenne jak wiedza
Prężnie działające stowarzyszenia albo kluby absolwentów to atut, którym czołowe szkoły biznesu zabiegają o kandydatów na studia menedżerskie równie skutecznie jak renomą i znanymi profesorami. W Polsce nie jest to jeszcze reguła.
Anita Błaszczak
Mimo dobrze rozwiniętego już w Polsce rynku studiów MBA nie wszystkie uczelnie oferują swoim studentom udział w stowarzyszeniu lub klubie absolwentów, który pomaga podtrzymać kontakty nawiązane podczas nauki i zawrzeć nowe, przydatne w biznesie znajomości. Z danych, jakie branżowy serwis MBA Portal zebrał podczas tegorocznego badania polskiego rynku, wynika, że taki atut oferuje 64 proc. programów.
Nie moda, lecz potrzeba
Jak ocenia Jakub Leszczyński, szef serwisów MBA Portal i Executive MBA, w tej grupie jest może kilkanaście profesjonalnie zorganizowanych stowarzyszeń i klubów absolwentów MBA. Niewiele jak na potrzeby słuchaczy studiów MBA, których cechuje często wysoki potencjał,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta