Małe firmy są bardzo lojalne wobec banków
Dwie trzecie takich przedsiębiorstw nigdy nie zmieniło swego banku podstawowego. Wolą też trzymać w nim nadwyżki finansowe, niż je inwestować.
Monika Krześniak-sajewicz
Dla 22 proc. małych firm usługi jednego banku są niewystarczające i korzystają z więcej niż jednego.
Jednoczenie lojalność wobec banku podstawowego jest dość wysoka: od początku prowadzenia działalności przeszło dwie trzecie (68 proc.) małych firm nie zmieniło swojego banku podstawowego – wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indicator i Warszawski Instytut Bankowości na grupie blisko tysiąca małych przedsiębiorstw.
Wolimy jeden bank
– Poziom lojalności firm wobec banków, z których usług korzystają, jest bardzo podobny jak w poprzednich latach –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta