Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gospodarka ma się bronić, ale promocja nie zaszkodzi

14 lipca 2016 | Ekonomia
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa

Budżetem 100 mln zł rocznie na promocję marki Polska na świecie ma dysponować nowa Polska Fundacja Narodowa.

W środę w obecności Beaty Szydło i ministra Skarbu Państwa Dawida Jackiewicza list intencyjny w sprawie powołania Polskiej Fundacji Narodowej podpisało 17 spółek państwowych. Większość to firmy notowane na giełdzie, z których dziesięć należy do indeksu 20 największych na warszawskim parkiecie.

– Dzięki wykorzystaniu potencjału i energii spółek Skarbu Państwa fundacja ma budować polską markę na świecie – podkreślała premier Beata Szydło, ogłaszając powołanie podmiotu.

Z kolei minister skarbu Dawid Jackiewicz tłumaczył inicjatywę koniecznością dbania o wizerunek naszego kraju i gospodarki. – Celem powinno być usunięcie z międzynarodowej przestrzeni publicznej wielu nieprawdziwych i niesprawiedliwych stereotypów o naszym kraju, które od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10496

Wydanie: 10496

Spis treści
Zamów abonament