Gospodarka ma się bronić, ale promocja nie zaszkodzi
Budżetem 100 mln zł rocznie na promocję marki Polska na świecie ma dysponować nowa Polska Fundacja Narodowa.
W środę w obecności Beaty Szydło i ministra Skarbu Państwa Dawida Jackiewicza list intencyjny w sprawie powołania Polskiej Fundacji Narodowej podpisało 17 spółek państwowych. Większość to firmy notowane na giełdzie, z których dziesięć należy do indeksu 20 największych na warszawskim parkiecie.
– Dzięki wykorzystaniu potencjału i energii spółek Skarbu Państwa fundacja ma budować polską markę na świecie – podkreślała premier Beata Szydło, ogłaszając powołanie podmiotu.
Z kolei minister skarbu Dawid Jackiewicz tłumaczył inicjatywę koniecznością dbania o wizerunek naszego kraju i gospodarki. – Celem powinno być usunięcie z międzynarodowej przestrzeni publicznej wielu nieprawdziwych i niesprawiedliwych stereotypów o naszym kraju, które od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta