CA stawia na polisy
Credit Agricole chce być w pierwszej trójce największych graczy bancassurance na polskim rynku.
Na początku roku bank wprowadził ubezpieczenie nieruchomości i OC w życiu prywatnym, a wkrótce też polisy turystyczne (docelowo mają być dostępne także w aplikacji mobilnej). – Ubezpieczenia odpowiadają za ponad 10 proc. naszych przychodów pozaodsetkowych. Chcemy w perspektywie najbliższych kilku lat zwiększyć ten udział do 15–20 proc. – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole.
Polisy są oferowane jako osobne produkty, niezależnie od bankowych. Polski bank wzoruje się na doświadczeniach Grupy Credit Agricole, która we Francji jest numerem jeden na rynku bancassurance. Teraz bank wprowadza swój model w Polsce. Mocno postawił na szkolenia doradców, ale liczy na wszystkie formy kontaktu, m.in. infolinię i internet, a także aplikację mobilną.
Credit Agricole ma ponad 2 mln klientów, a dotychczas już ponad 10 mln osób korzystało z jego usług. Bank deklaruje, że będzie się wyróżniał prostą i jasną konstrukcją warunków ubezpieczeń. —saj