Nie pomylimy suplementu z lekiem
Nazwa suplementów nie będzie mogła wprowadzać w błąd. Trudniej będzie je reklamować.
Karolina Kowalska
Główny inspektor sanitarny będzie mógł zakazać reklamy suplementu diety w środkach masowego przekazu nawet na rok. Będzie mógł też nałożyć na producenta suplementów, który naruszy przepisy dotyczące reklamy, karę pieniężną. Wynika tak z projektu nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, do którego dotarła „Rzeczpospolita", a nad którym obecnie pracuje resort zdrowia.
Ministerstwo chce wyraźnego rozgraniczenia suplementów diety od leków. Zgodnie z projektem nazwa suplementu ma nie wprowadzać w błąd co do jego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta