W polskiej reklamie powiało optymizmem
Agencja mediowa Starcom lekko podniosła prognozy dla krajowego rynku reklamy w tym roku. Jej zdaniem wzrośnie on o 2,5–3 proc.
Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, wyjaśnia, że po słabym drugim półroczu 2016 r. sytuacja polskiej gospodarki na początku 2017 r. się poprawiła i to ma wpływ na poprawę prognoz także w reklamie.
– Wszystkie wskaźniki makroekonomiczne wykazywały pozytywną tendencje. W I kw. wzrost PKB wyniósł 4 proc., a prognozy na cały 2017 r. mówią o dynamice na poziomie 3,5 proc Dodatkowym impulsem dla konsumentów jest program Rodzina 500+, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta