Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W polskiej reklamie powiało optymizmem

29 maja 2017 | Ekonomia
Wydatki na reklamę
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę

Agencja mediowa Starcom lekko podniosła prognozy dla krajowego rynku reklamy w tym roku. Jej zdaniem wzrośnie on o 2,5–3 proc.

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, wyjaśnia, że po słabym drugim półroczu 2016 r. sytuacja polskiej gospodarki na początku 2017 r. się poprawiła i to ma wpływ na poprawę prognoz także w reklamie.

– Wszystkie wskaźniki makroekonomiczne wykazywały pozytywną tendencje. W I kw. wzrost PKB wyniósł 4 proc., a prognozy na cały 2017 r. mówią o dynamice na poziomie 3,5 proc Dodatkowym impulsem dla konsumentów jest program Rodzina 500+, w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10761

Wydanie: 10761

Spis treści
Zamów abonament