Niezwykły potencjał sponsoringu
Sponsoring sportowy jest jednym z najbardziej efektywnych i najczęściej stosowanych narzędzi do promocji marki na świecie. To przede wszystkim zasługa nieprzewidywalności sportu oraz jego popularności w środkach masowego przekazu
WPolsce wartość sponsoringu sportowego szacowana jest obecnie na blisko 5 miliardów złotych. Wśród analityków tego rynku nie brakuje jednak opinii, że przy sprzyjających warunkach ta wartość może znacznie wzrosnąć. Wystarczy wspomnieć, że od roku 2001 do 2012 rynek sponsoringu sportowego wzrósł w Polsce o ponad 1300 procent. Imponujące, ale przede wszystkim uświadamiające, jak duży potencjał tkwi w sponsoringu sportowym, jak wiele firm dostrzega w sporcie główne pole działań marketingowych, które do niedawna postrzegane było jako wręcz niszowe.
Byłoby skrajnie niepoważne, gdybyśmy porównywali się z rynkiem sponsoringu sportowego w USA, ale wartość tej branży za oceanem pokazuje, jak wielkie znaczenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta