Sportowiec jako nośnik reklamowy
Dobre wyniki sportowe, ale też naturalne talenty komunikacyjne, wykorzystanie kanałów social media, a nawet medialna żona lub partnerka – decydują o wartości marketingowej danego zawodnika.
W tle są naprawdę duże pieniądze. Kto ma szansę najwięcej uszczknąć z tego tortu? – Nie da się ukryć, że to futbol jest wciąż sportem narodowym w Polsce, a coraz lepsza kondycja naszej rodzimej piłki sprawia, iż największą popularnością wśród polskich sportowców cieszą się Lewandowski i spółka, to natomiast ma wpływ na ich wartość reklamową – mówi Alan Wójtowicz, analityk ze Sport Analytics. „Lewy", jak szacował „Super Express " w swoim rankingu najlepiej zarabiających polskich sportowców, w ubiegłym roku na reklamach zarobił ok. 14 mln zł. Związany jest m.in. firmami: Vistula, T–Mobile, Head & Shoulders, Gillette, Coca–Cola, Huawei, Nike. Jak podawała „Rzeczpospolita", kapitan reprezentacji za udział...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta