Biznes nie tylko dla kibiców
rozmowa | Łukasz Wenskowski dyrektor marketingu w agencji marketingu sportowego Sport Success.
Dlaczego sport staje się tak ważnym elementem strategii marketingowych firm?
Łukasz Wenskowski: Sport stał się dzisiaj wielkim biznesem. Jest dziedziną, która wzbudza olbrzymie zainteresowanie nie tylko ze strony kibiców, ale także ze strony firm, które widzą w nim skuteczną formę marketingu i promocji swoich produktów. Wartość rynku sponsoringu sportowego wzrasta w niebotycznym tempie. Warto tutaj przytoczyć szacunki firmy Pentagon Research, wedle których tylko Polsce wartość tego rynku wynosiła ok. 4,9 mld zł w 2016 roku i była aż o 2,4 mld większa niż w roku 2012. Menedżerowie i działy marketingów nie mogą przejść obojętnie obok tych danych. Zauważmy, że w dzisiejszych czasach inwestycje w sport są nie tylko elementem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta