Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes nie tylko dla kibiców

29 czerwca 2017 | Sport i biznes

rozmowa | Łukasz Wenskowski dyrektor marketingu w agencji marketingu sportowego Sport Success.

Dlaczego sport staje się tak ważnym elementem strategii marketingowych firm?

Łukasz Wenskowski: Sport stał się dzisiaj wielkim biznesem. Jest dziedziną, która wzbudza olbrzymie zainteresowanie nie tylko ze strony kibiców, ale także ze strony firm, które widzą w nim skuteczną formę marketingu i promocji swoich produktów. Wartość rynku sponsoringu sportowego wzrasta w niebotycznym tempie. Warto tutaj przytoczyć szacunki firmy Pentagon Research, wedle których tylko Polsce wartość tego rynku wynosiła ok. 4,9 mld zł w 2016 roku i była aż o 2,4 mld większa niż w roku 2012. Menedżerowie i działy marketingów nie mogą przejść obojętnie obok tych danych. Zauważmy, że w dzisiejszych czasach inwestycje w sport są nie tylko elementem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10787

Wydanie: 10787

Spis treści
Zamów abonament