Na stadionach też są klienci
Polskie firmy chętnie sponsorują nie tylko reprezentację narodową w piłce nożnej, ale też kluby czy mniej znane dyscypliny.
Często angażujemy się we wsparcie zarówno profesjonalnych karier sportowych, jak i dzieci i młodzieży, będących potencjałem dla przyszłych kadr narodowych – tłumaczy PKN Orlen.
PGNiG jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej – wspiera Związek Piłki Ręcznej w Polsce i Superligę. – Umowa ze Związkiem trwa nieprzerwanie od 2010 roku. Przez ten czas reprezentacja Polski mężczyzn zdobywała medale wielu imprez światowych i europejskich. Wystąpiła na igrzyskach olimpijskich. Zawodnicy kadry to gwiazdy tej dyscypliny sportu – tłumaczy departament komunikacji PGNiG. Od zeszłego roku spółka wspiera profesjonalną Superligę. – Nasze działania w obszarze sportu są zgodne z kodeksem dobrych praktyk sponsoringu Ministerstwa Skarbu Państwa i resortu turystyki – zapewnia firma. Nie zdradza, jakie kwoty rocznie przeznacza na sponsoring sportowy.
Także Tauron angażuje się w sponsorowanie sportu od 2009 roku. – Obecnie jesteśmy między innymi sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz takich dyscyplin sportowych jak: kolarstwo, narciarstwo, hokej czy piłka ręczna – wylicza Daniel Iwan...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta