Jaka instytucja pomoże rozwikłać spór konsumenta z przedsiębiorcą
ROZSTRZYGANIE SPORÓW | Korzystanie z polubownych metod rozwiązywania konfliktów daje szansę uzyskania rozstrzygnięcia satysfakcjonującego obie strony. „Rzeczpospolita" zebrała informacje o uprawnionych podmiotach, do których można zgłaszać problemy na linii firma – klient. Michał Kołtuniak
Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z roszczeniem konsumenta i odmawia uznania reklamacji, a konsument nie chce przenosić tego sporu na drogę sądową, może skorzystać z innych sposobów wyjścia z konfliktu. Za zgodą obydwu stron neutralna osoba trzecia (niezależna instytucja) np. mediator,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta