Rewolucja w kontach
Klienci chcą swobody usług. Banki kreują nowe trendy w tworzeniu oferty rachunków osobistych.
Tekst powstał we współpracy z Bankiem Zachodnim WBK
Czy konto bankowe może być takie, jakie chcemy? Czy możemy je skomponować po swojemu, tak żeby miało tylko takie funkcje, z których rzeczywiście będziemy korzystać? W większości banków – jeszcze nie. Obserwujemy jednak nowy trend w tworzeniu oferty dla klientów indywidualnych, który zapoczątkował Bank Zachodni WBK z Kontem Jakie Chcę.
– Nasi klienci powiedzieli nam, czego oczekują. Chcą sami decydować o tym, z jakich usług korzystają oraz ile i za jakie usługi chcą płacić. Ten element decyzji ma się również odnosić do wartości dodanej, czyli tego, co chcą osiągnąć w banku oraz gdzie i jak chcą korzystać z banku – czy to przez internet czy przez bankowość mobilną. To wszystko zebraliśmy razem w Koncie Jakie Chcę oferowanym z kartą Dopasowaną – komentuje Marcin Pawłowski, dyrektor obszaru marketingu detalicznego i rozwoju oferty w Banku Zachodnim WBK.
Każde pokolenie ma inne potrzeby
W codziennym życiu – czy to robiąc zakupy spożywcze, czy też kupując samochód czy mieszkanie – kierujemy się indywidualnymi wyborami. Podobnie jest z wybraniem odpowiedniego dla siebie rachunku bankowego, co potwierdzają dane pochodzące z badania „Pokolenia o finansach" przygotowanego na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta