Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reprezentacja coraz droższa

16 października 2017 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

Medialna wartość polskiej reprezentacji w piłce nożnej między styczniem a sierpniem wynosiła 284 mln zł – podaje Pentagon Research (PR).

Tyle musiałyby zapłacić mediom według cenników marki sponsorskie, by pokazywać się w reklamach przez ten sam czas, przez który są widoczne w relacjach związanych z piłkarzami. – Co ciekawe, nawet w tych miesiącach, gdy nie było meczów, te kwoty wynosiły po kilka milionów złotych. Widać więc, że potencjał działań jest ogromny – ocenia Adam Pawlukiewicz z PR.

Wszystkie działania w mediach pod egidą PZPN (m.in. projekt „Łączy nas piłka") miały między styczniem a sierpniem łączną wartość na poziomie 0,5 mld zł.  —ele >B2 – 3

Wydanie: 10879

Wydanie: 10879

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament