Wolno przybywa abonentów z pakietami
Choć sprzedaż kilku usług jednemu klientowi to element strategii operatorów od lat, nadal mają sporo w tej kwestii do zrobienia.
23 proc., 14 proc., 17,9 proc. – tak w ciągu ostatnich trzech lat wahał się odsetek osób korzystających z pakietów usług operatorów telekomunikacyjnych. Informacje te płyną z raportu przygotowanego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Miniony rok przyniósł wzrost popularności pakietów, ale nie był rekordowy, choć operatorzy tacy jak Cyfrowy Polsat czy Orange Polska powiększali w tym czasie statystyki i podkreślali znaczenie konwergencji dla realizacji planów, by zatrzymać jak najwięcej cennych klientów. Z czego wynika ta rozbieżność?
Brak wyraźnego rynkowego trendu
Jak wynika z informacji, które uzyskaliśmy w UKE, nie jest to raczej kwestia metodologii czy zmiany pytań stawianych konsumentom. Brak wyraźnego trendu urząd jest skłonny tłumaczyć zmieniającą się atrakcyjnością oferty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta