Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Radcowskie dyskusje o zakazie reklamy

12 września 2018 | Prawo | A.K.

Przedstawiciele niebieskich żabotów myślą 
o złagodzeniu zasad etycznych.

Kiedy w 2007 r. wprowadzane były ostatnie zmiany w radcowskim kodeksie etyki, otoczenie rynkowe wyglądało inaczej niż dziś. Była mniejsza konkurencja, a narzędzia internetowe umożliwiające dotarcie do potencjalnych klientów gorzej rozwinięte. Czy to jednak oznacza, że przez ponad dekadę przepisy zawarte w kodeksie na tyle się zestarzały, że trzeba je zmienić?

O tym dyskutowano podczas wtorkowej debaty w siedzibie radcowskich władz. Eksperci nie byli jednomyślni. Temat ma być przedmiotem dalszych analiz – uwzględniających rozwiązania z innych krajów. ©℗

Wydanie: 11152

Wydanie: 11152

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament