Przedpłacona karta jest bardzo dobrą nagrodą
Szansę na zbudowanie prawdziwych relacji z klientami mają firmy, które potrafią ich pozytywnie zaskoczyć. Mogą to zrobić na wiele sposobów. Jednym z nich jest nagradzanie.
Przedsiębiorcy potrzebują dziś narzędzi, które ułatwią im funkcjonowanie na dynamicznie zmieniającym się rynku. Walka o klienta i utrzymanie go przy marce to nie lada wyzwanie. Wsparciem dla biznesu są dobrze skonstruowane programy lojalnościowe z ciekawym katalogiem różnorodnych nagród. Dziś klienci oczekują natychmiastowej gratyfikacji, nie chcą już brać udziału w programach, w których trzeba zebrać nierealną ilość punktów, by otrzymać prezent. Jeśli klient nie znajdzie zadowalających nagród, nie będzie czuł się odpowiednio zmotywowany do zaangażowania się w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta