Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalność w biznesie to podstawa

19 kwietnia 2019 | Dodatki Jednodniowe
źródło: materiały prasowe

rozmowa | Piotr Bobryk, 
dyrektor marketingu i rozwoju 
w Motivation Direct.

 

Czym jest loyalty marketing (marketing lojalnościowy) i jakie ma znaczenie we współczesnym świecie?

Piotr Bobryk: Loyalty marketing to działania firmy skoncentrowane na pozyskaniu nowych klientów i utrzymaniu dotychczasowych, na budowaniu lojalności i wzmacnianiu relacji z nimi poprzez wykorzystanie wszelkiego rodzaju narzędzi motywujących, takich jak systemy CRM (wspomagające zarządzanie relacjami z klientem – red.), programy lojalnościowe, rabatowe i partnerskie oraz akcje member get member (polecanie znajomych). Najpowszechniejszym narzędziem są programy lojalnościowe i partnerskie, gdzie klient jest doceniany za regularne zakupy i dostaje punkty lub rabaty. Nagradzając w ten sposób stałych, lojalnych klientów, skłaniamy ich do kolejnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11336

Wydanie: 11336

Spis treści
Zamów abonament