Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na gry poświęcamy wiele czasu, ale nie pieniędzy

08 października 2019 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Cyfrowa rozrywka wciągnęła już 60 proc. Polaków, ale wciąż wydajemy na nią niewiele. To może się jednak zmienić, bo przybywa graczy planujących zakupy. michał duszczyk

 

Polacy grają w gry wideo na potęgę. Tylko 14 proc. użytkowników internetu nie ma kontaktu z tą formą rozrywki; pozostali grają albo regularnie (22 proc.), albo okazjonalnie (37 proc.) – wynika z najnowszych badań RTV Euro AGD, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza.

Grono graczy stale rośnie, co cieszy firmy z branży – zarówno producentów gier, jak i sprzętu gamingowego. Jak prognozują analitycy IDC, sprzedaż komputerów i monitorów przeznaczonych specjalnie do cyfrowej zabawy będzie rosła w latach 2019–2023 o ponad 6 proc. rocznie.

Gracz to pewny klient

Badania wskazują, że obecnie gracze w Polsce nie są specjalnie hojni – aż 54 proc. z nich w ciągu ostatniego roku wydało nie więcej niż 200 zł na swoje hobby. To niewiele, biorąc pod uwagę fakt, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11478

Wydanie: 11478

Spis treści

Nieprzypisane

Zamów abonament