Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na gry poświęcamy wiele czasu, ale nie pieniędzy

08 października 2019 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Cyfrowa rozrywka wciągnęła już 60 proc. Polaków, ale wciąż wydajemy na nią niewiele. To może się jednak zmienić, bo przybywa graczy planujących zakupy. michał duszczyk

 

Polacy grają w gry wideo na potęgę. Tylko 14 proc. użytkowników internetu nie ma kontaktu z tą formą rozrywki; pozostali grają albo regularnie (22 proc.), albo okazjonalnie (37 proc.) – wynika z najnowszych badań RTV Euro AGD, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza.

Grono graczy stale rośnie, co cieszy firmy z branży – zarówno producentów gier, jak i sprzętu gamingowego. Jak prognozują analitycy IDC, sprzedaż komputerów i monitorów przeznaczonych specjalnie do cyfrowej zabawy będzie rosła w latach 2019–2023 o ponad 6 proc. rocznie.

Gracz to pewny klient

Badania wskazują, że obecnie gracze w Polsce nie są specjalnie hojni – aż 54 proc. z nich w ciągu ostatniego roku wydało nie więcej niż 200 zł na swoje hobby. To niewiele, biorąc pod uwagę fakt, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 11478

Wydanie: 11478

Spis treści

Nieprzypisane

Zamów abonament