Jeśli nie budowniczy miast, to prezydent
Polacy powinni mocniej promować kraj za granicą jako miejsce do urlopowania i życia – mówi Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkową-Wschodnią.
Jeroen van der Toolen jest dyrektorem zarządzającym belgijskiego dewelopera na nasz region Europy od 2006 r., wcześniej był dyrektorem na Polskę. Przed dołączeniem do Ghelamco pracował w moskiewskim oddziale Unileveru i agencji DTZ (obecnie C&W). Jest absolwentem Uniwersytetu Vrije w Amsterdamie.
Do Polski trafiłem, bo...
W czasie moich studiów byłem zafascynowany rynkami wschodzącymi. Chciałem być częścią tego procesu i dlatego po stażu w Unileverze w Moskwie zdecydowałem, że kolejnym krokiem w mojej karierze będzie praca na warszawskim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta