Cenią perfekcyjnie zorganizowane wyjazdy
Brak orientacji pracowników, w jaki sposób są przygotowywane wyjazdy służbowe w firmie, powoduje, że organizacja delegacji jest bardziej pracochłonna i kosztowna.
Przeszło połowa pracowników nie orientuje się w zasadach organizacji wyjazdów służbowych w swojej firmie, przez co ich zorganizowanie jest bardziej czasochłonne, a sama delegacja jest droższa – wynika z raportu, który przygotowała agencja SW Research.
Jak wynika z raportu, przeszło połowa pracowników podróżuje po Polsce, Europie i świecie. Przeciętne koszty związane z podróżą służbową na inny kontynent sięgają 16 702 zł. Pracownik ma zarezerwowany lot i hotel, w którym najczęściej spędza sześć nocy. Podróże służbowe po Europie są czterokrotnie tańsze....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta