Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na zmiany w reklamie trzeba poczekać

22 listopada 2019 | Prawo co dnia | Anna Krzyżanowska

Zrzucenie z porządku ostatniego posiedzenia Naczelnej Rady Adwokackiej punktu dotyczącego zmian w kodeksie etyki odbiło się szerokim echem w środowisku. Anna Krzyżanowska

 

No to nam się NRA spisała na medal. Sukces – udało się zepchnąć niezwykle pilny i zaległy od dawna temat reklamy, czy szerzej etyki na następny rok. Rok wyborczy. Po co nam takie władze samorządowe? – napisał adwokat Krzysztof Boszko na jednej z grup adwokackich na popularnym portalu społecznościowym.

Jak informowała „Rzeczpospolita", 15 i 16 listopada odbywało się posiedzenie władz adwokatury. Przedostatni punkt porządku obrad przewidywał referat dotyczący zmian w adwokackim kodeksie etyki, który miał zostać połączony z podjęciem uchwały. Na wniosek mec. Jakuba Wende uznano, że w sprawie zmian w kodeksie powinno...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11515

Wydanie: 11515

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament