Na zmiany w reklamie trzeba poczekać
Zrzucenie z porządku ostatniego posiedzenia Naczelnej Rady Adwokackiej punktu dotyczącego zmian w kodeksie etyki odbiło się szerokim echem w środowisku. Anna Krzyżanowska
No to nam się NRA spisała na medal. Sukces – udało się zepchnąć niezwykle pilny i zaległy od dawna temat reklamy, czy szerzej etyki na następny rok. Rok wyborczy. Po co nam takie władze samorządowe? – napisał adwokat Krzysztof Boszko na jednej z grup adwokackich na popularnym portalu społecznościowym.
Jak informowała „Rzeczpospolita", 15 i 16 listopada odbywało się posiedzenie władz adwokatury. Przedostatni punkt porządku obrad przewidywał referat dotyczący zmian w adwokackim kodeksie etyki, który miał zostać połączony z podjęciem uchwały. Na wniosek mec. Jakuba Wende uznano, że w sprawie zmian w kodeksie powinno...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta