Chcemy kupować rodzime marki odzieżowe
54 proc. deklaruje, że jest w stanie zapłacić wyższą cenę za ubrania wyprodukowane w Polsce. Jednak różnica w cenie nie może być za duża. piotr mazurkiewicz
Z badania firmy KPMG wynika, że o ile Polacy deklarują w ten sposób patriotyzm zakupowy, o tyle jednak nie są skłonni przesadnie mocno wspierać rodzimych marek finansowo. 49 proc. deklaruje, że może zapłacić więcej za produkt polskiej marki, ale maksymalnie do 10 proc. Kwotę do 20 proc. na korzyść...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta