Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Karta nie zawsze poczeka na roztargnionego klienta

19 listopada 2020 | Moje pieniądze

Markety czasem zatrzymują plastik pozostawiony w terminalu przez klienta do czasu, aż on wróci po niego, ale są też takie, które od razu przecinają znalezioną kartę. JANINA BLIKOWSKA

 

Nasz czytelnik pan Piotr podczas sobotnich zakupów zostawił kartę w terminalu płatniczym w jednym z warszawskich Kauflandów. – Było dużo ludzi, pośpiech i zwyczajnie zapomniałem – opowiada nam.

Na szczęście mężczyzna zorientował się po godzinie, że nie ma karty. Pojechał więc ponownie do sklepu. – Karta była. Od pracownika marketu usłyszałem, że jestem trzecią osobą tego dnia, która zostawiła kartę – wspomina mężczyzna.

Czy pozostawione w terminalach karty to duży...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11817

Wydanie: 11817

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament